TeamViewer po dohode s United odstupuje ako hlavný sponzor dresov

Manchester United dosiahol dohodu s firmou TeamViewer, ktorá klubu umožňuje odkúpiť práva na sponzorstvo prednej strany dresov.

TeamViewer podpísal päťročný kontrakt na 235 miliónov libier (47 miliónov libier na sezónu) v roku 2021, ktorý mu zabezpečil byť hlavným sponzorom na prednej časti dresov Manchestru United. Nemecká technologická softvérová firma oznámila už v predošlých mesiacoch, že spoluprácu s United po roku 2026 nepredĺži. Vo štvrtok vydala vyhlásenie, ktoré hovorí o „vzájomne vyhovujúcej dohode“ ohľadom ďalšej spolupráce. Prinášame celé znenie:

„Po sérii spoločných súkromných rozhovorov počas ostatných mesiacov dospeli Manchester United a TeamViewer AG k vzájomne vyhovujúcej dohode, ktorá umožňuje Manchestru United disponovať opciou na spätný odkup práv na prednej strane dresov. Manchestru United to umožní upriamiť pozornosť na hľadanie nového dlhodobého sponzora s očakávaním pre TeamViewer, ktorý opustí doterajšiu úlohu čo najskôr, ako to bude možné. Ak sa nájde nový sponzor a prevezme svoju úlohu, TeamViewer AG zostane súčasťou ekosystému partnerov Manchestru United do konca pôvodne podpísanej zmluvy s upraveným rozsahom partnerstva. To by viedlo k podstatnému zníženiu objemu partnerstiev na jednocifernú sumu v miliónoch amerických dolárov ročne, čo by malo významne pozitívny vplyv na ziskovosť spoločnosti TeamViewer,“ uvádza sa v oficiálnom stanovisku.

V novembri sa spoločnosť TeamViewer dostala pod tlak investičnej spoločnosti Petrus Advisers so sídlom v Londýne, ktorá vlastní 10 % spoločnosti. Investičná spoločnosť požadovala, aby spoločnosť TeamViewer prestala „vylievať milióny“ a „rýchlo sa odpojila od tohto zmätku“ týkajúceho sa partnerstiev s United a Mercedesom vo F1.

Za ostatný rok zažívajú ťažké časy aj ostatné veľké technologické firmy ako gigant Meta, ktorý má pod sebou Facebook či Instagram, ale aj streamovacia platforma Netflix. V praxi to znamená, že logo spoločnosti TeamViewer budeme na dresoch United vidieť minimálne najbližšie týždne, ak nie mesiace, kým sa nenájde nový hlavný sponzor.

zdroj: The Athletic; foto: manutd.com

Notifikácie na nové komentáre
Notify of

Podcast UnitedWay

Expressky

Najnovšie komentáre

Tabuľka PL

Manchester United dosiahol dohodu s firmou TeamViewer, ktorá klubu umožňuje odkúpiť práva na sponzorstvo prednej strany dresov.

TeamViewer podpísal päťročný kontrakt na 235 miliónov libier (47 miliónov libier na sezónu) v roku 2021, ktorý mu zabezpečil byť hlavným sponzorom na prednej časti dresov Manchestru United. Nemecká technologická softvérová firma oznámila už v predošlých mesiacoch, že spoluprácu s United po roku 2026 nepredĺži. Vo štvrtok vydala vyhlásenie, ktoré hovorí o „vzájomne vyhovujúcej dohode“ ohľadom ďalšej spolupráce. Prinášame celé znenie:

„Po sérii spoločných súkromných rozhovorov počas ostatných mesiacov dospeli Manchester United a TeamViewer AG k vzájomne vyhovujúcej dohode, ktorá umožňuje Manchestru United disponovať opciou na spätný odkup práv na prednej strane dresov. Manchestru United to umožní upriamiť pozornosť na hľadanie nového dlhodobého sponzora s očakávaním pre TeamViewer, ktorý opustí doterajšiu úlohu čo najskôr, ako to bude možné. Ak sa nájde nový sponzor a prevezme svoju úlohu, TeamViewer AG zostane súčasťou ekosystému partnerov Manchestru United do konca pôvodne podpísanej zmluvy s upraveným rozsahom partnerstva. To by viedlo k podstatnému zníženiu objemu partnerstiev na jednocifernú sumu v miliónoch amerických dolárov ročne, čo by malo významne pozitívny vplyv na ziskovosť spoločnosti TeamViewer,“ uvádza sa v oficiálnom stanovisku.

V novembri sa spoločnosť TeamViewer dostala pod tlak investičnej spoločnosti Petrus Advisers so sídlom v Londýne, ktorá vlastní 10 % spoločnosti. Investičná spoločnosť požadovala, aby spoločnosť TeamViewer prestala „vylievať milióny“ a „rýchlo sa odpojila od tohto zmätku“ týkajúceho sa partnerstiev s United a Mercedesom vo F1.

Za ostatný rok zažívajú ťažké časy aj ostatné veľké technologické firmy ako gigant Meta, ktorý má pod sebou Facebook či Instagram, ale aj streamovacia platforma Netflix. V praxi to znamená, že logo spoločnosti TeamViewer budeme na dresoch United vidieť minimálne najbližšie týždne, ak nie mesiace, kým sa nenájde nový hlavný sponzor.

zdroj: The Athletic; foto: manutd.com