Review: Manchester United vs. Sevilla 2:2

Po Premier League sa Diabli predstavili v štvrťfinále Európskej Ligy proti Seville. Po pohodovom prvom polčase prišiel hororový druhý a zápas skončil remízou 2:2.

Diváci boli na nohách už v 27. sekunde zápasu po neuznanom offsidovom góle Sancha. Domáci boli aj naďalej veľmi aktívni a snažili sa mať zápas pod kontrolou. V 15. minúte našiel Bruno peknou prihrávkou Sabitzera na hranici vápna a ten po výbornom prvom dotyku otvoril skóre zápasu. O pár minút sa opäť Sabitzer ocitol v podobnej situácii, opäť sa nemýlil a zvýšil vedenie na 2:0. Hráči United sa snažili pridať tretí gól, ale aj napriek dostatku šancí, ich nedokázali premeniť. V závere polčasu prišla prvá vážna šanca súpera po nezmyselnej žltej karte pre Bruna, ale našťastie Rakitič z priameho kopu minul bránu. V poslednej minúte prvého polčasu ešte Varane a De Gea zachránili z bránkovej čiary jasný gól a tým poslali tímy do šatní.

Do druhého polčasu urobil Ten Hag jednu zmenu, keď Varana nahradil Maguire. Bolo vidieť, že hráči United sa snažia viac kontrolovať hru a hrať viac takticky ako v prvom polčase. V 61. minúte nastrelil Antony po krásnej individuálnej akcii žrď a vzápätí došlo k trojitému striedaniu. Do hry prišli Weghorst, Elanga a Eriksen za Fernandesa, Martiala a Sancha. Oživený útok mal vysoký pressing a narúšal rozohrávku súpera už v zárodku. Zápas prešiel do režimu údržby, pretože United nepotrebovali zbytočne riskovať a Sevilla bola bezzubá. Z ničoho nič v 84. minúte po obrovskej chybe Malaciu a vlastnom góle sa hostia vrátili do zápasu a prekazili čistý štít. Naviac o pár minút sa nepekne zranil Martinez, ktorý išiel z ihriska na nosidlách. Nešťastný druhý polčas podčiarkol druhý gól Seville v nadstavenom čase. Lopta sa nešťastne odrazila od Maguira a bol z toho druhý vlastný gól. Toto bol posledný klinec do rakve a do odvety ostalo všetko otvorené.

POZITÍVA

• Dvojgólový Sabitzer

NEGATÍVA