Review: Manchester United vs. Fulham 1:2

Sobotné popoludnie zavialo na Old Trafford zápas 26. kola, kde sa proti domácim červeným postavili hostia v bielom z londýnskeho Fulhamu. Kto by čakal jasný zápas a potvrdenie zlepšujúcej sa formy domácich, zrejme zostal nepríjemne zaskočený – i keď asi nie až tak prekvapený.

Domáci celok v pozmenenej základnej zostave bez vo forme skvelo hrajúceho Højlunda musel narýchlo lepiť hneď niekoľko pozícií – okrem mladíka Forsona hral počas neprítomnosti Shawa ľavého beka Lindelof (a iba potvrdil, že tam nemá čo hľadať). O dnešnom zápase veľa napovie i to, že počas prvého polčasu mali hráči United prakticky iba jedinú veľkú šancu, a to tyč po rane Dalota. Zato hostia nemali voči slávnemu súperovi prehnaný rešpekt a môžeme otvorene povedať, že boli ďaleko lepším tímom. Do šatní sa išlo za stavu 0:0 a skutočne sme mohli byť tým spokojnejším tímom, keďže niekoľkokrát podržal Onana alebo sme mali šťastie pri nekvalitnom riešení ofenzívnych situácií súpera.

Nástup do druhého polčasu priniesol najmä zdravotné komplikácie na oboch stranách, kde šiel predčasne z ihriska Casemiro, ktorého nahradil tohtosezónny žolík Scott McTominay. Hra sa však nezlepšila a po 65. minúte išli Londýnčania do vedenia. Človek by čakal, že tréner v zápase, kde skutočne nič nefungovalo, zasiahne do hry hneď po inkasovaní, avšak to by musel fandiť zrejme inému klubu. Erik ten Hag urobil na ihrisku zmenu až o 15 minút neskôr. Vyrovnania sme sa nakoniec naozaj dočkali, keď sa presadil Harry Maguire a dal domácim nádej. Tá definitívne zhasla v čase, keď sme čakali gól do úplne inej brány – v 97. minúte úplne utíšil Old Trafford hosťujúci Alex Iwobi a zaslúžene pre Fulham získal všetky tri body.

POZITÍVA

• debut pre mladíka Forsona (i keď vynútený)
  • gól zatracovaného Harryho Maguiera